05 March 2013

Novel Sebenarnya Saya Isteri Dia !


Assalamualaikum ! Haa lepas update pasal Karlos tadi . Aku tergerak pulak nak update pasal novel ni . Novel nie telah di adaptasi dari novel ke drama. Aku suka gile novel nie , banyak kali aku ulang baca sebab suka watak Firash Arshad tu ! . Time dapat info pasal novel ni bakal di adaptasi , aku punya lah teruja gile kateko . haha . Aku cari maklumat kat FB penulis novel nie, Zura Asyfar . Berdasarkan pemerhatian aku , penulis nak sangat Hairul Azreen (ikram setia hujung nyawa) bawak watak firash arshad dalam drama tu nanti .  penulis sangat sayangkan watak Firash tu . hehe . yelaa . penulis mesti tau apa yang terbaik untuk karya dia kan . Pendapat aku , hairul azreen memang sesuai jadi firash arshad . Aiman hakim redza juga tercalon dalam pemegang watak firash ni.



Nak tau siapa yang terpilih sebagai pelakon utama ? 
Taraaa ! 

Izzue Islam - Firash Arshad 
Tiz Zaqyah - Syafa Aqira 

Dalam hati aku " huhu ! " boleh laaa dilayankan nanti. 
Minat novel nie punya pasal . Siapa je pelakon nya akan ku terima. 





Jom like page 

p/s : Sebelum baca novel nie , aku pelik kenapa kawan aku Elmi Atieyra comment  camnie kat pic novel nie kat fb aku dulu   " aq geram nih...aq mencari novel no 3 dri ats x jumpe2...aleh2 ko ade...ishhh." 















No comments: