13 November 2010

empty words!!

p/s: gambar sekadar hiasan!
hai semua!! ish dah lame tak update blog nie ,, da bersarang2 dah nie,, owh oke,, nie tema blog saye yang terbaru kay..hahah aku kan suke tukar2 yelah semakin lama semakin berubah cita rasa nie lagu pon tukar gak,, hayatilah ye dan selamat membace entry yang tak menarik nie..
tahun depan tahun yang paling menyeksakan jiwa dan raga..time nie laa kita kena struggle gilak gilaan sebab kita kena buktikan apa yang kita dapat selepas lima tahun belajar kat secondary school nie..tahun 2011 ialah tahun yang bakal menentukan arah hidup seseorang ituh..Tahun 2011 boleh dikenali sebagai tahu yang mementingkan diri sendiri macam cikgu hadijah kate,, why?? owh masing masing bz maa yelah nak kechup balik pastu nak siapkan kerja kursus la dan segala bagai.. kan busy uhh..die kate kita TERPAKSA bukan sesaje saje taw taw.. yelah kejayaan kita! kita sendiri yang tentukannya..kalau kawan kawan kita berjaya kita boleh tumpang gembira kan kan kan..

kita kena tahu camne nak uruskan masa kita time fom 5 nie..mcm mane nk cover all subjek yang agak `sesenang` uh..so, pandai pandai lah cari jalan ye camne nak selamat time spm nanti yeaa..hahaha..
k lah that all....

.............................................................................full stop!

No comments: