19 August 2011

kecoh kecoh sekejap ekkk

''' tinggal lagi 5 hari je nak sekola , then cuty seminggu sekali dgn raye , lepas tu 5 hari sekola + belajar cam bese , pas uh TRIAL ! ohh ,, it is true ??? i can't believe that !! trial maybe 2 minggu or 3 minggu , pastu tngal lah sisa sisa bulan september . lepas tu oktober berhempas pulas lahh sebulan , final exam SPM 14 november , 9 hari exam utk 9 subjek aq amek uh , paper ade 18 ! 6 disember ??? MERDEKA sudah ! lepas tu apeee???? ok ! let's me think ''''''''

................................................................................................................................................
hishhhh ''
kan dah tak paham tu , kan kan kan
ngaku jelah tak paya sorok sorok .
ntah mcm berbelit je bile bace , tp ayat tu agak agak ade tak mcmm ayat songsang??
serase aq tak de la kan !
yeah ! i pick that ayat random lah ..( sorry kosa kate telah sengaja dirojak kan ) hehe !
aku kesah apee ! blog aku ayat aku lah weiii ..
k lah meh aku habak kat korang .
(alamak ! loghat mane plak kua ni oii , melaka ayat lah weyh! )
aku nie tahun nie tak boleh bersakan sakan raye , yela tkkan raye nk pergi SAKAN pulak ,, msty kowang tak phm kan , ape itu SAKAN yg aq mksodkan .
adelah kat satu tempat uh die jual barang barang mcm mcm la .
baju , brg skola , alt tulis , brg dapur , brg ruang tamu , brg yg diperlukan di rumah
mcm mcm lah lebih kurang kate nye kan.
yg pasti milik haji umar lahh .
so , ape lagi sape yg nak bersakan raye bolehlah pergi SAkAN tu .
ek eh ! ter promote lah pulak . hehe
tp takpe , banyak untung bahagi due lah pak haji ..
hak hak hak .
sungguh ! gigih aku nak promote ! cehh!!

ALAMAK !

nie dah lari tajuk nieh! kalau buat karangan nie , gerenti aku dah terbabas dalam longkang .
hee ~~~
chooyyy !!! mintak dijauh kan !! huuuhh menangis lagu industan kang ,

ok lah , tak lain tak bukan , aku nak ckp aku dah tkde mase nk bersuke ria dah .
dah tamat . sekarang aku perlu GIGIH !!

aku nak mintak maaf kat semua kawan kawan aku .
yelah dalam bercakap , ade je kasar kan.
dalam pandangan , ade je sinis kan.
memang tak boleh elak lah .
TAPI DALAM SENYUMAN , ADE KEIKHLASAN :)
ikhlas dari hati .
sama sama mengejar impian !!
good luck friends !

i'm off . bye !! salam .

p/s : smlm khamis , 18 / 8 / 2011 . aku kesian pulak tengok sorang ' kawan'''' aku nie .
sorang sorang je die ! haha !
msty kau ingat kita satu bas kan .
tp aku balik naek membe aku .
sorry kawan . hee~ ;)

No comments: