27 December 2011

hari nie untuk ape

assalamualaikum :)
haii . . hari ini untuk apa ? hari ini sambung hari semalam laa . . hee . . semalam duk teringat kat kawan- kawan sekolah . . hehek . . tergelak sowang sowang kalau teringat lawak lawak sekupang korang hehe . hari hari sekolah pon tak pe kan kan . . . masa dulu - dulu tu . . hehek ayat tak boleh blah . . aku baru je kot menamatkan 6 Disember 2011 . . hari tu , takde lah dulu-dulu sangatt . . okay , stop merapu . . dulu-dulu alaa yang time belajar tula , aku suka giler kalau time add math , haha . bukan ape , aku rasa macam tak tension ! sumpah dowh ! sebab aku tak belajar , dok mengacau orang ada arr . . haha . . masa add math nie macam kelas komunikasi gak , , ade jee ceritaa ade jee story . antara pelajar nye mesti lah pejan < -- diri sendiri . wana <-- story teller . elmi <-- pendengar setia . zaty <-- pemberi pendapat . dan yang lain lain . ( tumpang sekaki dengan kita orang lahh ) haha ! rindu giler mase nie ! ! rindu jugak setiap detik kat 5 Amanah tu kann .

bila aku ingat korang , satu perkataan akan terkeluar , untuk describe korang .

elmi - pembakang .
zaty - garang .
gmaw - aummm!!!
ain - ain anak mak <-- hehe . ain juvana .
ecah - lawak .
wana - cerita .
woon - senyap .
ieka - giler .
farahin - kurus .
gbum - relax .
alyn -late : lambat datang .
ana - relax .
nabila - senyap .
farah - cermin .
zahidah - belanja .
chong - kerinting .
jojo - senyap .
sasi - ravi .
nabil - hensem .
paeq - bising .
ok dahh ( sape yang rajin sambung laa ) . . aku mengantukk . esok nak keluar rumah <-- ayat sengal .

p/s : dulu-dulu kalau bergaduh dengan gmaw . satu perkataan jee : ok ! kita clash ! mesti gmaw dok bangga sebab aku ingat kat dia . hahah !!
tajuk entry tak kena dengan isi isi cerita . haha !


1 comment:

Belle said...

baju aq macam baju pengawas #perasan .
nabil - hensem ? hahaha .