09 July 2012

New Life :D

 Assalamualaikum :)
2 / 6 haritu aku dah mendaftar sebagai siswi uitm segamat , johor . yeahhh!! sebelum masuk aku memang tak ready sangat. minggu mds , jasad disini tetapi hati dirumah . tapi bilee dah sebulan kat sini , aku rase okay. aku dapat kuatkan hati demi ` harapan ` . 


                                    Majlis Penutup Minggu Destinasi Siswa Uitm Johor 
                                                                  


this is me !
bdk investment :)

with my roomate , Nur Adiba :)
from pontian , johor.
die amek pra-dip. 
kejap je la aku dgn die. huhu
sedeyy..

nie orang perak , Mas Adibah :) 
rapat jugak dengan die. 
yang nie bdk dbst. transport gituu. 
lori , kereta memang di pro !

nie pulak orang muar , johor. 
Aqilah :) 
nie pon dbst gak ! kereta jugakk !
muka time mds nie muka sakit ! demam n tak cukup tido 

ehhh !!! perasan tak antara 3 org kawan aq nie , aq paling tinggi !! KANN ??
hehe ! kat sini orang kate aq pendiam, haha ! awal awal je. dah lama huru hara

kat sini dah start dah test 1, mule mule cuak gak , tp insyaAllah boleh :) 

okay lah , sampai nie jee . 
assalamualaikum !




No comments: