05 March 2013

Tempat bermanja !

Assalamualaikum !
Nampak tak tajuk tu . hehe . Setiap manusia dalam dunia nie mesti ada tempat dia bermanja kan . Example , ibu , ayah . Aku lain sikit , aku suka "mengedik" dengan nenek aku. HAHA . nek nak air kopi , nek nak duit , nek nak tu , nak nie bla bla bla bla . Semua permintaan aku mesti termakbul punyalah. i love u lah nenek!

Kalau kawan pulak , boleh tahan ramai tempat gua mengedik. Haha . Semua kerenah aku diorang layankan. walaupun tengah bergelumang dengan keje yang menimbun. Jom tengok siapa yang jadi mangsa aku tuu.

Nabila Ekyl . HAHA ! Dia nie banyak baik , tak banyak bunyik walaupun aku paksa dia buat tu , buat nie *gile kejam* dia ikot kan je. kadang - kadang aku kesian gak kat dia. Bila dia online jee ! Cepat je bunyi tung tung tung kat im fb . Tak cukup fb , aku mention kat twitter , dm dia , chat teamviewer lagiiii . Kalau org lain aku mesti kena sound punyalah. Menganggu kententeraman betui.



Ika Mohd Yusof . Kawan saya di segamat . Classmate investment dulu . Dia seorang kawan yang baik , aku nie suka mengadu kat dia. Bangun pagi muka aku lah yang dijumpanya. Sarapan sama - sama . Dalam kelas pun sebelah sebelah. kadang sampai malam aku dgn dia lah walaupun kolej lain lain . Kat sini aku selalu demam. Dia gak yang teman aku pergi Penawar, jumpa doc. kalau tak pun dia bagi aku panadol. Dia selalu ajar aku bisnes math . huuu  , aku memang bengap bab math nie. Time ni pun aku selalu cerita masalah aku , kegembiraan aku , kesukaan aku , macam macam lah. Kira dia ni sabar layankan kerenah aku. Dia panggil aku "budak manjeww!". haha .Tq so much !




Mas Adibah . Dia nie kawan aku kat kolej . bila balik kelas , dia orang pertama yang aku jumpa , nak pergi kelas pun aku jumpa dia . bilik kitorang dekat dekat . selalu study kat bilik study sama - sama . Semua benda sama . Tempat luahkan masalah jugak . tempat luahkan gembira jugak. Kadang kadang aku rasa aku banyak bergantung kat dia. Tq sangat sangat sebab jadi kawan aku.

                                   

Penat lak . Bersambunggg ~




No comments: