27 October 2010

kata kata HLOVATE sungguh indah!

Hidup tak selalunya lawa...
Tak selalunya ada pelangi...
Kalau nak kata a bed of roses pun duri-durinya tetap ada...
kadang-kadang
calamity tu datang
dan waktu tu
rasa macam kena gelak dek ahli sumo...
rasa macam dah tak mampu nak bangkit..
Tapi walau apa pun yang terjadi
INGAT!
apa yang DIA selalu pesan
ALLAH tak akan bebankan
hambaNYA
dengan apa yang dia tak mampu..
p/s: sechbeit from >HLOVATE<
indahnya Bum sbb dah ada pelangi, kite pon ada pelangi jugak
> ANISA LIYANA(!) thats my pelangi(!)<

2 comments:

Anisa.Liyana|cOmel said...

oh dear..
aku pelangi mu?
huhu..
thankz a lot.
u r my bestie loe.
huhu..
nice blog..
nice song.
perfect !

hlovate admires said...

huhu..
thanks sangat2..
for all kay!!
time qaseh d sebab kan anda blog saia shantek!